piątek, 13 września 2013

Autumn-winter 2013/2014



Jesień tuż tuż. A wraz z nią nadejście nowych kolekcji na chłodniejszy sezon. Półki już powoli zapełniły się nowościami :-) Niestety pogoda nam nie sprzyjała przez ostatnie dni, a więc stylizacje muszą trochę poczekać na sesje...
Po raz kolejny nie zawiodła mnie Zara, Mayoral oraz polskie marki- Lamama, Bibi Dreams...

Ale po kolei. Flagowa marka Inditex Group postawiła jak zwykle na elegancję i duży wybór modnych fasonów. Ponieważ nie mamy niestety nieograniczonego budżetu na fatałaszki Domi, a  oglądając nowe rzeczy przed sezonem podoba mi się prawie większość- zdradzę Wam mój sekret na dokonywanie wyboru. Podczas pierwszej wizyty absolutnie nie mogę niczego kupić, gdyż dokonanie wyboru byłoby  niemożliwe. Tak więc przeglądam nową kolekcję i wychodzę z zachwytem :-) Krok drugi, to wizyta po kilku dniach. Tu już mam swoje wybrane cudeńka rzucające się w oczy. Kupuję tylko jedną rzecz, która jest absolutnym hitem. Podczas kolejnych zakupów robię to samo i tak kompletuję mniej niż wszystko :-) Chociaż Tata Domi już bada jak tu zlikwidować ścianę i przebić się do sąsiedniego pokoju, co by nam miejsca na te okazje starczyło :-)

Dość gadania (pisania). Oto nasze propozycje:
SUKIENKA W KRATĘ
                                    SWETER Z APLIKACJĄ SERDUSZKA
                                   WZORZYSTA KOSZULKA
                                    KOSZULKA Z KWIATOWĄ APLIKACJĄ

Kolekcja jesień- zima Mayoral jest pod hasłem Wielkiej Brytanii. W wypadku tej marki moja złota zasada nie obowiązuje, gdyż nie ma w Trójmieście flagowego sklepu. Jednym słowem nasze zaprzyjaźnione Panie dają nam znać o nowym towarze. Jedziemy i wybieramy- czasami rozsądnie, czasami idziemy na żywioł :-)
W kolejnych stylizacjach zobaczycie, że odsłona jesień/ zima szczególnie przypadła nam do gustu. A oto niektóre propozycje:






Już wkrótce nasze łupy pokażemy...

2 komentarze:

  1. te ponczo z Mayorala jest cudowne zakochałam się w nim
    niestety nie ma w rozmiarze Bomblowj
    a szkoda bo z pewnością znalazłoby się w naszej garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W najbliższym czasie spodziewamy się dostawy z kolekcją wiosna/lato. Widziałam kilka zdjęć. Są pastele, czyli jak zwykle Mayoral nie zapomina o najnowszych trendach

    OdpowiedzUsuń