piątek, 1 marca 2013

Jak zrozumieć własne dziecko?


Będąc mamą rzadko znajdujemy czas na czytanie- przynajmniej na samym początku. Chodząc na spacery postanowiłam chociaż trochę nadrobić zaległości.
Znajoma poleciła mi książkę Tracy Hogg-"Język niemowląt"- nazywając ją swoistą instrukcją obsługi do dziecka.
Od pierwszej strony lektura wciągnęła mnie do tego stopnia, że przeczytałam ją w jeden dzień (a w zasadzie w 1 spacer i noc).
Tracy jest dyplomowaną pielęgniarką i położną. Opiekując się noworodkami- doszła do wniosku, że mogłaby nauczyć się ich niewerbalnego języka i wprowadzać mamy w świat niemowlaków.

Po przeczytaniu tej książki będziecie znały odpowiedź na wiele ważnych pytań:
-dlaczego moje dziecko wydaje się być zawsze głodne?
-czy zawsze brać na ręce dziecko,które płacze?
-czy noworodek powinien sam spać w łóżeczku?

Gdy nasza córka skończyła rok od razu zabrałam się do lektury książki "Język dwulatka". Polecam!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz