sobota, 10 sierpnia 2013

Przegląd krzesełek do karmienia by Dominique Lullaby :-)

Jednym z podstawowych i najważniejszych punktów dnia malucha jest jedzenie. Od samego początku dokładamy wszelkiej staranności, aby przebiegało ono bez zakłóceń i w jak najbardziej komfortowych warunkach.
Zaczynamy od karmienia piersią lub butelką i tu najważniejsze będzie zaciszne, spokojne miejsce, gdzie mama lub tata będą mogli podać mleko swojemu dziecku. 
W kolejnych miesiącach dieta naszego brzdąca zostaje stopniowo rozszerzana i wzbogacana o coraz to nowsze produkty, a także konsystencje pokarmów. Tu oprócz spokoju i opanowania (rodzice na pewno wiedzą, co mam na myśli) niezbędne będą takie przybory jak śliniak, łyżeczka oraz nasz dzisiejszy bohater, czyli krzesełko do karmienia. Tak więc czas na nasz cykliczny przegląd...

Nazwa
Cena
Dodatkowe zalety
Eat, Babyhome
599 zł
można dostawić do stołu,
bardzo małe wymiary po złożeniu,
waga tylko 3kg
Fresco Chrome, Bloom
1690 zł
przedział wagowy 0-36kg,
siedzisko ustawiane w 3 pozycjach (od leżącej do siedzącej),
obraca się o 360 stopni,
pneumatyczne podnoszenie,
ustawienie tacki na max wys. 91 cm,

Teddy Bear, Coletto
359 zł
kosz na drobiazgi
Prima Pappa, Peg Perego
495 zł
dla dzieci od 0-3 lat,
7-stopniowa regulacja wysokości,
siedzisko z eko skóry
Tripp Trapp, Stokke
715 zł
wykonane z drewna bukowego,
łatwa regulacja w miarę wzrostu dziecka,
podtrzymuje stopy i plecy dziecka,
7 letni okres gwarancji
Babyhome

Bloom

Coletto

Peg Perego

Stokke

Smacznego...

2 komentarze:

  1. ja mam krzesełko z Caretero i jest świetne. Z tych które pokazałaś akurat żadne mi się nie podoba, a już kwota sa nie jest dla mnie nie do przyjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście to są tylko moje propozycje. Chciałam, żeby właśnie pojawiły się tu Wasze idealne krzesełka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń